loading...
Hasad
Admin بازدید : 78 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

ایسنا/خراسان رضوی در واکسیناسیون کووید-۱۹ یک گروه بسیار آسیب‌پذیر یعنی بیماران مبتلابه سرطان نادیده گرفته شدند. پزشکان هشدار دادند که بسیاری از دولت‌های ایالتی و کمیته مشورتی فدرال ایالات‌متحده که اولویت‌بندی واکسیناسیون را بر عهده‌دارند، باید بیماران سرطانی را به بخش اول اولویت‌بندی یعنی بعد از ساکنان خانه‌های سالمندان و کارکنان مراقبت‌های بهداشتی در خط مقدم قرار دهند. در حال حاضر، آنان دارای اولویت کمتری نسبت به «کارگران ضروری» مانند آتش‌نشانان و کارکنان حمل‌ونقل عمومی هستند.

Admin بازدید : 84 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

اگر از هر کدام مان درباره زندگی هدفمند بپرسند، می توانیم با غرور هرچه تمام تر، ساعت ها درباره اش حرف بزنیم و افراد بی هدف را ملامت کنیم. همه ما سبک زندگی باری به هر جهت را با صدای بلند نقد می کنیم اما واقعا می دانیم از زندگی چه می خواهیم؟ تکلیف مان با خودمان روشن است؟ اصطلاحی در روان شناسی وجود دارد با عنوان «شفاف سازی ارزش ها». شاید بگویید باز هم یک اصطلاح قلمبه سلمبه که درکش نمی کنیم! بگذارید ساده و عامیانه از استادم نقل قول کنم. یک ترجمه خودمانی مثل «فازت چیه؟»، فهم ماجرا را آسان می کند.

Admin بازدید : 94 سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 نظرات (1)

زنبور عسل یکی از موجوداتی است که پیش از انسان بر روی کره زمین به وجود آمده است و یکی از حشرات بسیار مفید برای انسان ها به شمار می رود. پیدایش زنبورهای عسل  حدودا به 150 میلیون سال پیش بر می گردد. کندو محل زندگی زنبورهای عسل می باشد که در این مکان زاد و ولد کرده، رشد می کنند و زندگی کلونی خود را ادامه می دهند. زنبور ملکه در راس کندو به عنوان رهبر و مادر نقش آفرینی می کند. این حشرات دارای نژادهای مختلفی بوده و هریک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

Admin بازدید : 93 دوشنبه 01 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.

ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز سکته مغزی و درمان مکانیکال ترومبکتومی برای بیماران سکته مغزی حاد در دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد.

Admin بازدید : 91 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

تصفیه آب به حذف ناخالصی ها و آلاینده های معلق و محلول از آب می پردازد و هرچه ذرات درشت تر باشند، جدا کردن آن ها از آب آسان تر است و برعکس هر چقدر اندازه این ذرات ریز تر باشند نیاز به روش های دقیق تری برای تصفیه آب است. تصفیه آب آشامیدنی همیشه یکی از مهمترین دغدغه های بشر بوده است چرا که آب به عنوان منبع مهم برای ادامه حیات به شما می رود. با توجه به رشد جمعیت و توسعه صنایع مختلف و شهرهای صنعتی بزرگ، آلودگی محیط زیست را به دنبال دارد و از این میان آلودگی آب یکی از مهم ترین نگرانی هاست.

Admin بازدید : 89 دوشنبه 11 فروردین 1399 نظرات (0)

راننده با نگاه به نمایشگر خودروی خود از اطراف خودرو مطلع شود و بفهمد که اوضاع از چه قرار است و چه مقدار با موانع فاصله دارد. این امر در مواقع مختلفی می‌تواند به کار آید. مثلاً فرض کنید در حال پارک خودرو در مکانی باریک و تنگ هستید و در چنین شرایطی نیاز دارید که یک نفر پشت خودرو بایستد و به شما به‌اصطلاح فرمان بدهد تا بتوانید خودرو را پارک کنید. اما اگر در چنین زمانی خودروی شما از دوربین 360 درجه برخوردار باشد می‌توانید با نگاه‌کردن به نمایشگر خودرو از فاصله‌تان با موانع آگاه شوید و خیلی راحت نسبت به پارک خودرو اقدام کنید.

Admin بازدید : 66 چهارشنبه 16 بهمن 1398 نظرات (0)

خوشبوترین عطروادکلن زنانه‌ای کلاسیک پوش

همه خانم‌های خوش‌تیپ و باکلاس همواره دغدغه یافتن خوشبوترین عطر زنانه رادارند. در این مقاله قرار است برخی از خوشبوترین عطر زنانهرا موردبررسی قرار دهیم؛ بنابراین پیش از اینکه عطری را برای خرید انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

 

 

Admin بازدید : 105 سه شنبه 01 بهمن 1398 نظرات (0)

چاپ سولیت چیست؟

سولیت ماده‌ای با جنس پی وی سی PVC است که سطح آن صاف و بدون داشتن هیچ بافتی است. از آن‌جا که این نوع ماده، با ویژگی‌هایی که دارد باعث می‌شود چاپ نهایی کیفیتی بسیار عالی و در حد عکس داشته باشد، گزینه‌ی بسیار خوبی برای استفاده در چاپ است. از این نوع چاپ برای موارد مختلفی استفاده می‌شود و آن را چاپ سولیت می‌نامند. استفاده از این ماده می‌تواند پیام و تصویر مورد نظر را به‌خوبی به مخاطب منتقل کند چراکه چاپ را با وضوح بالایی انجام می‌دهد. چاپ روی این متریال را به صورت چاپ پشت و رو هم می‌توان انجام داد که صرفه‌ی اقتصادی بیشتری داشته باشد. 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 479
  • بازدید ماه : 465
  • بازدید سال : 13,616
  • بازدید کلی : 25,867